FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Arbitrage / fluiten  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Club tenue  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Donateur  Aantal vragen: 1
 Keepersuitrusting  Aantal vragen: 1
 Lid worden van De Terriers?  Aantal vragen: 1
 Naam Adres Woonplaats Tel.nummer  Aantal vragen: 3
 Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen  Aantal vragen: 1
 Omgangsvormen  Aantal vragen: 1
 Opzeggen lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1
 Veiligheid  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers  Aantal vragen: 1
 Website / EMMA / LISA  Aantal vragen: 8

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Omgangsvormen
Normen en waarden

Net als thuis gelden er in en om het clubhuis bepaalde regels. Méér nog dan thuis is het nodig om je aan deze regels te houden omdat we met ongeveer 800 leden ‘samenleven’. Sommige regels zijn door de wet opgelegd, andere hebben we zelf gemaakt om het samenzijn plezierig te maken en te houden!

Drank en consumpties
Op zaterdag wordt er sinds 1 januari 2014 geen alcohol meer geschonken. Op zondag wordt er alleen alcohol geschonken aan personen van 18 jaar en ouder op vertoon van hun legitimatie. Zelf alcoholische drank meebrengen is verboden. Consumpties mogen alleen genuttigd worden in het clubhuis en op het terras. Een uitzondering geldt voor het fruit dat door de teams in de rust gegeten wordt.

Voorkom overlast

Gedraag u zoals u wilt dat ook anderen zich gedragen. Voorkom daarom dat u overlast bezorgt aan andere bezoekers of aan onze buren en omwonenden. Ga dus niet toeteren, schreeuwen of zingen.

Wie normafwijkend of agressief gedrag vertoont, kan van het Terriërs-terrein verwijderd worden door een bestuurs- of commissielid.

Vervoersmiddelen

Brommers en fietsen alleen plaatsen in de fietsenrekken! De doorgang (opening) naar ons clubhuis goed vrijhouden voor ambulance of brandweer.

Auto’s parkeren alleen op het parkeerterrein in de daarvoor aangegeven parkeervakken.

Houd het terrein schoon
Gooi al het afval in de vuilnisbakken. Doe het gewoon zelf en wijs zo nodig anderen (bv. jeugdleden) erop. Er staan er genoeg.

Roken

Roken in het clubhuis is verboden. Wilt u bij buiten roken ervoor zorgen dat u uw peuken goed gedoofd weggooit in de speciale peukenbakken?

Honden en overige huisdieren

Honden moeten altijd zijn aangelijnd. Hondenpoep is de verantwoordelijkheid van de baasjes, niet van het bestuur.

Vele handen maken licht werk!

De taken binnen de club zijn verdeeld. Sommige taken zijn verplicht, zoals het rijden naar uitwedstrijden en de bar bezetten voor ouders van jeugdleden. Voor (oudere) jeugdleden is het verplicht een scheidsrechtersdiploma te halen en bij toerbeurt wedstrijden te fluiten en om te helpen bij het onderhoud van de velden.

Andere taken zijn vrijwillig: schoonmaak, webredactie, besturen etc. Heeft u interesse om nog meer betrokken te zijn bij de Terriërs, laat dit dan weten aan een van de bestuursleden via [email protected] of [email protected]