FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Arbitrage / fluiten  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Club tenue  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Donateur  Aantal vragen: 1
 Keepersuitrusting  Aantal vragen: 1
 Lid worden van De Terriers?  Aantal vragen: 1
 Naam Adres Woonplaats Tel.nummer  Aantal vragen: 3
 Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen  Aantal vragen: 1
 Omgangsvormen  Aantal vragen: 1
 Opzeggen lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1
 Veiligheid  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers  Aantal vragen: 1
 Website / EMMA / LISA  Aantal vragen: 8

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Lid worden van De Terriers?
Lid worden ?

Iedereen van 6 jaar en ouder is welkom bij onze hockeyclub met de restrictie dat er plaats moet zijn binnen de categorie waarin het nieuwe lid geplaatst gaat worden en dat zesjarigen pas lid kunnen worden in september van het jaar dat ze vóór 1 oktober 6 worden.

Een uitzondering op dit laatste vormen de kinderen die al Funkey Hockey hebben gedaan. Over een eventuele eerdere toelating van deze kinderen wordt in overleg met de Funkey Hockey contactpersoon een beslissing genomen door de jeugdcommissie.

Aankomende leden kunnen op verschillende manieren contact maken met de club:

- via het invullen van een inschrijfformulier op de website. Zie ‘Lid worden’ in het menu.

- via een mailtje of telefoontje nhttps://hvdeterriers.nl/site/default.asp?Option=2&block-menu=2&menu=1aar de ledenadministratie.
  (Lucia Vermeulen, 072-5331249 of email [email protected])

- via een mailtje of telefoontje naar een van de leden van de jeugd- of seniorencommissie. Ga voor adressen naar de betreffende commissie.

- via de training .(Een keertje kijken bij een training van bekenden is een leuke kennismaking met de sport en de club, daarna kan op een van bovenstaande manieren verder contact gelegd worden)

- via de open dag in mei. Ieder jaar wordt deze dag gehouden voor de jeugd tot en met  12 jaar. Kinderen kunnen dan kennismaken met de sport en de club en zich aanmelden voor het volgende seizoen. Informatie over deze dag is vanaf een maand van tevoren te vinden op de website.

Hockeyen bij de Terriërs

Als nieuw lid wordt u op leeftijdscategorie in een team ingedeeld. Geen hockeyervaring? Geen probleem! De ervaren hockeytrainers van de Terriërs zorgen ervoor dat u binnen enkele trainingen al de basistechnieken door hebt.

In de aspirantenteams (tot 12 jaar) ligt de nadruk op de technische basisvaardigheden en de lol in het spel. In de juniorenteams (12 tot 18 jaar) wordt de aangeleerde techniek uitgebreid met tactiek in het spel. Bij aspiranten en junioren traint een kind eerst enige tijd mee voordat het wedstrijden gaat spelen. Dit om ervaring in het spel op te doen.

De senioren (18 tot 35 jaar) worden geselecteerd op sterkte en praktisch iedereen kan hier aan de slag! Na het 35e jaar wordt een speler veteraan en met oudere spelers ingedeeld, ook hier op sterkte.

Op zaterdag vinden de jeugdwedstrijden plaats en op zondag de senioren (>18 jr) wedstrijden. Als vereniging vragen we ook uw hulp bij een aantal zaken als het vervoer naar uitwedstrijden en bardiensten. Dit is slechts enkele malen per seizoen.

Surf ook verder op de website, kijk eens op de link "De club" bovenaan de site voor een aardig startpunt. De volledige historie is daar te vinden en enkele algemene zaken. Wilt u meer specifieke informatie neem dan contact op met onze ledenadministratie.

Als lid heeft u ook toegang tot het ledengedeelte van onze website.

Alle Terriërs clubkleding, kunstgrasschoenen, sticks en accessoires kan worden gekocht bij de sportwinkel in Heiloo: Hockeyshop Heiloo op de Kennemerstraatweg.