FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Arbitrage / fluiten  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Club tenue  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Donateur  Aantal vragen: 1
 Keepersuitrusting  Aantal vragen: 1
 Lid worden van De Terriers?  Aantal vragen: 1
 Naam Adres Woonplaats Tel.nummer  Aantal vragen: 3
 Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen  Aantal vragen: 1
 Omgangsvormen  Aantal vragen: 1
 Opzeggen lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1
 Veiligheid  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers  Aantal vragen: 1
 Website / EMMA / LISA  Aantal vragen: 8

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen
Gebruik clubhuis of oefenwedstrijd plannen
Aan alle commissies , aanvoerders en trainers/coaches,

Als we ons met z'n allen aan de volgende regels houden , dan ben ik ervan overtuigd dat onze club de komende jaren nog beter zal gaan functioneren.

Als je als commissie, team of trainer /coach iets wilt organiseren zoals:
-een extra training buiten het vaste trainingsschema
-een oefenwedstrijd buiten het vaste competitie schema
-een feestje  ( maar dit geldt voor de AC)
-een toernooi
-tijdens de winterstop een training of oefenwedstrijd
-een vergadering

dan gelden de volgende  regels:
1.    Allereerst vul je het aanvraagformulier velden-bar-sleutels-geld_2017.xls volledig in en stuurt het naar [email protected]. Het formulier vind je ook na de inlog onder documenten.
2.    Het formulier moet volledig worden ingevuld, anders zal deze niet in behandeling worden genomen. Bij akkoord ontvang je een e-mail retour. Zonder dit akkoord kun je geen gebruik maken van de faciliteiten. Zorg dus voor tijdige reservering.
3.    Bardiensten en het halen/brengen van de sleutels en geld zullen zelf geregeld moeten worden. Bij oefenwedstrijden is dit verplicht! (bezoekers moeten namelijk fatsoenlijk ontvangen worden)
5.    De handleidingen voor sluiten, openen en de diverse apparaten hangen in het clubhuis en kunnen ook (na inloggen) onder documenten geraadpleegd worden.

Geef je aanvragen op tijd door, want voor de bardiensten moeten er zaken geregeld worden, zoals de bevoorrading en het zakje met geld.

Zoals je hierboven ziet , als je iets organiseert buiten de vaste tijden om , moet je de zaken allemaal ZELF regelen ( bardienst , sleutels etc.), de rest van het seizoen wordt voor jullie geregeld.
Willen jullie je allemaal aan deze afspraken houden , want heb je niets geregeld of gemeld van te voren, dan blijft het clubhuis gewoon dicht!

TIP:
Aanvoerders en coaches, willen jullie de kratjes met de drinkflessen niet op de club laten staan?
Iedereen kan ze dan gebruiken en er uit drinken en dit is erg onhygiënisch. Dus neem ze mee naar huis . En zet vooral op alle flessen de namen. Als er 1 ziek is….

Succes allemaal.
De clubhuismanager