FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Arbitrage / fluiten  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Club tenue  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Donateur  Aantal vragen: 1
 Keepersuitrusting  Aantal vragen: 1
 Lid worden van De Terriers?  Aantal vragen: 1
 Naam Adres Woonplaats Tel.nummer  Aantal vragen: 3
 Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen  Aantal vragen: 1
 Omgangsvormen  Aantal vragen: 1
 Opzeggen lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1
 Veiligheid  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers  Aantal vragen: 1
 Website / EMMA / LISA  Aantal vragen: 8

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Bardienst
BARDIENSTEN OP ZATERDAG:

Voor alle ouders van jeugdleden : BARDIENSTEN OP ZATERDAG:

1 : Indien u ingedeeld bent en u bent verhinderd, dan gaarne zelf ruilen en de wijziging doorgeven aan ondergetekende.

2: U wordt zo mogelijk ingedeeld op een zaterdag dat uw kind thuis speelt.
3: Coaches hoeven geen bardienst te doen, dit geldt voor maximaal twee personen per team.
4: In principe wordt iedere ouder enkele keren per jaar ingedeeld voor bardienst.( ouders met meerdere kinderen die bij ons hockeyen uiteraard vaker) Bij de D, E en F zal dat minder vaak zijn aangezien er maar van 9.30 tot 12.15 gespeeld wordt. A, B en C en soms D spelen wedstrijden vanaf 12 uur tot ongeveer 18.30 uur , waardoor we de hulp van een groter aantal personen per zaterdag nodig hebben.
5: Ouders die geen auto hebben/ of om andere redenen nooit kunnen rijden, worden geacht meer bardiensten te draaien, zodat de andere ouders uit het team die dan vaker moeten rijden, minder bardienst hoeven te draaien.
6: Heeft u andere, zeer prangende redenen, waardoor u geen bardienst kunt doen, wilt u mij daarvan dan op de hoogte brengen? Hoor ik niets, dan ga ik ervan uit dat iedereen gezellig meehelpt om gasten van thee, koffie en andere versnaperingen te voorzien. Ook onze eigen teams en ouders krijgen na- en soms voor de wedstrijd het nodige te eten en/of te drinken. Alleen met z’n allen kunnen we ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt.
7: Er is tijdens uw bardienst altijd een gastheer/vrouw aanwezig , die u wegwijs zal maken in het reilen en zeilen van die ochtend of middag en die ook de taken verdeeld. Hierop is in dit nieuwe seizoen soms een uitzondering, omdat we voor de
middag nog niet over voldoende gastheren/vrouwen beschikken. Van 14.45 tot 16.30 zullen zo nodig 3 personen ingedeeld worden die ervaring hebben in het draaien van bardienst( dus zonder GV)
8: Het is verboden om kinderen achter de bar mee te nemen.
9: Het is uiteraard de bedoeling dat de laatste bardienst van de zaterdag meehelpt met opruimen. Ik wil u met klem verzoeken hier rekening mee te houden met uw andere afspraken van die avond! Omdat het aantal teams op de zaterdag zal toenemen na de herfstvakantie en kerst, zal vaak tot 18.30 uur gespeeld worden, waarna velen nog even een versnapering komen halen. Daarna wordt de keuken opgeruimd en de diverse ruimten geveegd. In principe gaan we uit van het sluiten van de bar een half uur na de laatst gespeelde wedstrijd.

Tenslotte wil ik graag vermelden dat de meeste ouders met veel plezier de werkzaamheden verrichten, het is een gezellig sociaal gebeuren op de zaterdag.

De bardienstcommissie