FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Arbitrage / fluiten  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Club tenue  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Donateur  Aantal vragen: 1
 Keepersuitrusting  Aantal vragen: 1
 Lid worden van De Terriers?  Aantal vragen: 1
 Naam Adres Woonplaats Tel.nummer  Aantal vragen: 3
 Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen  Aantal vragen: 1
 Omgangsvormen  Aantal vragen: 1
 Opzeggen lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1
 Veiligheid  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers  Aantal vragen: 1
 Website / EMMA / LISA  Aantal vragen: 8

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Naam Adres Woonplaats Tel.nummer
Verhuizing

Je bent verhuisd of gaat verhuizen? Geef dit schriftelijk of per e-mail door aan de ledenadministratie:

Ledenadministratie de Terriers
De Ronge 16
1852 XB Heiloo

Wijzigen e-mail adres

Als je e-mail adres wijzigt kun je dat zelf veranderen. Je moet dan inloggen op de site en naar instellingen gaan.

Je eerste e-mailadres is je hoofd e-mailadres dus waar je eigen hockeyclub mail binnenkomt.

Als anderen, bijvoorbeeld je ouders, ook op de hoogte willen blijven om bijvoorbeeld te zien wanneer ze moeten rijden kan dat. Je moet dan een tweede e-mailadres opgeven waar de mail heen gestuurd moet worden.  Als het tweede adres opgegeven is wordt daar dan ook de mail heen gestuurd. De verzender kan echter wel kiezen de mail alleen naar het eerste e-mailadres te sturen, dus niet alle mail hoeft ook op het tweede adres aan te komen.

In het veld voor het tweede e-mailadres kunnen ook meerdere e-mailadressen worden ingevuld. de adressen moeten dan wel met een ; (puntkomma) van elkaar gescheiden worden.

Deze optie werkt tot 2 e-mailadressen ook voor het eerste e-mailadres maar maak hier zo weinig mogelijk gebruik van om onnodige mails te vermijden.

Wijzigen telefoonnummer

Als je telefoonnummer wijzigt moet je dat bij voorkeur per e-mail doorgeven aan de ledenadministratie,  [email protected]

Je mobiele telefoonnummer kan je als je ingelogd bent zelf opgeven onder instellingen.

Het is organisatorisch heel handig als je mobiele nummer bekend is en wij hebben dan ook heel graag dat je dat opgeeft!