LISA info

Vernieuwde Lisa app

Update: Vanaf 31 oktober zal de oude App niet meer werken. Zorg dus dat je voor die tijd de laatste versie uit de Appstore hebt gehaald.

Beste leden,

Lisa komt met een nieuwe club-app, ter vervanging van de huidige app met alle info over wedstrijden, trainingen, rijschema’s, informatie van de club, etc. Lisa heeft de nieuwe app verbeterd en geheel nieuw gebouwd. Als je inlogt in Lisa via de app krijgt je een persoonlijke timeline te zien met wat voor jou (en je broers/zussen, papa/mama) de komende periode relevant is.De app wordt automatisch ge-update via iTunes of Google Play. De nieuwe app is te downloaden vanaf 19 september, zowel voor Apple als Android.

De grootste wijzigingen ten opzichte van de huidige app zijn:

• Een nieuw design, met ondersteuning van de meest recente telefoons
  • Doorgeven van presentie op familie-niveau
  • Direct kunnen doorgeven van presentie in de timeline
  • Het kunnen toevoegen van favoriete teams aan de timeline (ook van andere clubs)
  • Het kunnen verbergen van bepaalde teams in de timeline
  • Meer informatie over de locatie van trainingen en wedstrijden (adres- en zaalinformatie), ook direct in de timeline
  • Betere overzichten van recente uitslagen

Wat zit er nog niet in?

Een aantal functionaliteiten zijn nog niet beschikbaar:

• De gast login. Je moet dus inloggen met je lidnummer en wachtwoord (zie hieronder)
  • Hockey.nl-nieuws
  • Push-notificaties
  • Bierpot-beheer en takenbeheer.

In de eerst volgende update worden deze zaken ook toegevoegd. De gedownloade app wordt automatisch ge-update, dus daar hoef je zelf niks voor te doen.

Hoe kan ik inloggen?
Inloggen doe je met je lidnummer en wachtwoord. Je lidnummer kan je terugvinden op de contributie-nota van de club. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je via de optie 'wachtwoord vergeten' je wachtwoord opvragen.

Mocht je nog meer vragen hebben over de app, dan kan je de meeste informatie terugvinden op
www.lisa-is.nl/nieuwehockeyapp . We zullen de komende weken ook via de site laten zien wat je met de app zoal nog meer kan doen.