Ledenadministratie

Opzeggingen en teamindelingen

21-5
De jeugd/senioren en veteranencommissies zijn inmiddels gestart met de teamindelingen voor het volgend seizoen. Hiervoor gebruiken zij de ledenoverzichten zoals die per 1 mei in het systeem staan.

Opzeggingen voor het nieuwe seizoen hadden op 1 mei binnen moeten zijn, maar wij ontvangen echter nog steeds opzeggingen. Je begrijpt dat dit voor de indeling heel vervelend is.

Wij rekenen erop dat iedereen die nog niet heeft opgezegd volgend seizoen blijkt hockeyen!

Als je nu nog opzegt ben je echt te laat!

Bij opzegging na 1 mei is men de volledige bondscontributie en 25% van de verenigingscontributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd.

Bij opzegging na 1 augustus is men de volledige bonds- en verenigingscontributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd.