Evenementen

Take Five gangers

Nieuws afbeelding 12-8 In het weekend van 24 en 25 augustus komen weer een aantal Engelse teams naar Heiloo om een aantal wedstrijden te spelen.Voor een deel zijn dit teams die in een ver verleden het Take Five toernooi bezochten en voor een deel zijn het mensen die voor het eerst naar Heiloo komen om een wedstrijdje te spelen.
Er komt er nog een team uit Limburg en samen met de teams uit Engeland zullen er een aantal 8-tal teams geformeerd worden.

Maar er is nog plek voor meer spelers of teams. Dus als er geïnteresseerden zijn uit de senioren en veteranen teams (Dames en heren) dan hoor ik het graag.
Zaterdag wordt er nog een BBQ na de wedstrijden georganiseerd waarvoor wel apart voor betaald zal moeten worden.

Indien er interesse is laat dan even berichtje achter op de Terriers Facebook pagina of stuur een mailtje naar [email protected].

Groeten,
Dirk de Jager