Nieuwsupdate van het bestuur: 3 april 2020

Beste leden,

Alle maatregelen zijn verlengd t/m 28 april. Dit houdt helaas dus in dat we nog niet mogen hockeyen en de club dicht blijft. Ondanks eerdere hoop blijkt dus dat we het nog een paar weken zonder onze sport moeten doen. Wij, als HV de Terriers, volgen hierin de KNHB en het RIVM.

Wel of geen competitie na 28 april?

Maar wat betekent dit nu allemaal? Gaan we straks na 28 april de competitie hervatten of is het einde van het seizoen? Hoe zit het met kampioenschappen of degradaties? Ook wij als bestuur weten hier het antwoord nog niet op en zijn in nauw overleg met de KNHB over deze onderwerpen. Zodra we hier mee over weten horen jullie het meteen, maar je kan zelf ook kijken op de website van KNHB (www.knhb.nl)

Echter, tot en met 28 april is de club dus sowieso nog dicht. Geen trainingen, geen wedstrijden en geen bijeenkomsten.  Het verzoek van het bestuur is dat iedereen zich hier aan houdt en om niet tijdens deze periode met vriendjes en vriendinnetjes op de club te komen om een balletje te slaan.

Contributie en een noodfonds

Omdat er niet getraind en gespeeld kan worden kunnen wij als bestuur voorstellen dat er vragen zijn omtrent de contributie. Ondanks dat de club dicht is lopen de kosten helaas gewoon door en hebben we geen inkomsten (o.a. baromzet). Omdat de club van ons allemaal is, maken we die kosten dan ook met z’n allen. Om die reden vragen we jullie om jullie solidariteit met onze vereniging m.b.t. de contributie om zo de kosten te kunnen blijven betalen. Gelukkig werkt de KNHB ondertussen hard met andere bonden en NOC*NSF aan een noodfonds, maar dat is er helaas nog niet. Ook hierover meer zodra er nieuws is. Heb je hierover vragen? Stel ze aan ons via [email protected]

Voorbereidingen voor het nieuwe seizoen gaan gewoon door

Wat wij wel weten is dat het nieuwe seizoen er gewoon aankomt en dus de voorbereidingen doorgang vinden. We zijn dan al druk bezig met het nieuwe seizoen. Dat doen we altijd al in april en mei dus dat doen we nu dan ook. We hebben het dan over de teamindelingen voor volgend jaar, selecties, maar ook begrotingen, accommodatie en alles wat er verder bij komt kijken. We staan niet stil alleen moet het soms even op een andere manier. Het verschilt niet zoveel t.o.v. vorige jaren, alleen gaan de overleggen nu via video-bellen i.p.v. gezamenlijk aan tafel. Kortom, we bereiden ons gewoon voor op het nieuwe seizoen.

Kortom, helaas blijft de club dus dicht t/m 28 april. Zodra er nieuws is vanuit de KNHB melden wij het direct. Mocht je vragen hebben dan kan je uiteraard bij ons terecht via [email protected]

Opzeggen voor 1 mei

Ps. Even nog een formaliteit: mocht je gaan stoppen na dit seizoen, vergeet niet je lidmaatschap voor 1 mei a.s. op te zeggen.

Wij wensen iedereen gezondheid toe, houdt het nog even vol, sla een balletje in de achtertuin en hopelijk tot snel met meer en beter nieuws.