Van de voorzitter; super sunday, 18+ polsbandjes en bestuursleden gezocht

Beste leden,

Dit weekend gaat een top weekend worden.

Super Sunday met een feestje

Zaterdagochtend openen we symbolische veld 2 met de jongste jeugd om 10 uur en op zondag is het Super Sunday met zowel Dames 1 en Heren 1 die thuis spelen. We sluiten het weekend af met een feestje. Kortom, niks staat in de weg dat dit een top weekend gaat worden. Extra is dat je ook nog eens het hele weekend mee kan doen aan een leuke actie van één van onze sponsoren, Volvo Ton van Kuyk. Er staat het hele weekend een auto op het terrein, maak een leuke foto van jezelf met die auto en win een weekendje weg met die auto. Kortom, kom dus vooral langs.

Zo’n topweekend kan alleen maar plaats vinden dankzij onze vele vrijwilligers die dit allemaal mogelijk maken, want er zitten heel wat uurtjes organisatie in. Alleen dankzij de inzet van deze vrijwilligers, leden van de club, kunnen wij als vereniging bestaan. En dat is meteen het volgende puntje.

3 nieuwe bestuursleden gezocht

Wij zoeken met spoed 3 nieuwe bestuursleden. Een jaar geleden waren we als bestuur goed bezet met 6 leden, maar door diverse omstandigheden zijn we sinds het najaar nog maar met z’n 3-en. Een penningmeester, algemeen bestuurslid accommodatie en voorzitter. We zijn al sinds het najaar op zoek, maar het is nog niet gelukt en tot die tijd hebben wij met z’n 3-en het opgepakt. En dat is niet meer te doen naast je werk en gezin. Kortom, het is belangrijk dat we als bestuur hulp gaan krijgen, want we kunnen het niet langer aan met z’n 3-en en lopen over.

Wat zoeken we dan precies?

-          Secretaris: als secretaris ben je 1e aanspreekpunt binnen het bestuur en verzorg je alle administratieve zaken voor het bestuur. Verder houd je je bezig met de commissies Tuchtzaken en Medische commissie.

-          Algemeen bestuurslid hockeyzaken. In deze functie ben je vooral bezig met hockey zaken, de jeugd- en seniorencommissies, waarbij de nadruk ligt op breedteteams. Daarnaast vallen het wedstrijdsecretariaat en scheidsrechters commissies ook binnen je terrein.

-          Algemeen bestuurslid commerciële zaken. Om meer inkomsten te genereren  zoeken wij iemand die zich bezig gaat houden met commissies van de bar, sponsoring en evenementen.

Kortom, meld je aan via [email protected] of vraag naar meer informatie.

18+ polsbandjes

En dan nog een laatste punt en dat is dat we afgelopen week bericht hebben ontvangen vanuit Castricum dat daar wat voorvallen zijn geweest m.b.t. jeugd, overlast en alcohol. Nu doen wij als clubs in de regio er alles aan om dit altijd zo goed mogelijk te regelen, maar we merken ook dat het lastig is. Om die reden gaan we voor aankomend feestje werken met 18+ polsbandjes, zodat we ook daadwerkelijk niet alcohol schenken aan jeugd.

Dit is iets wat we als club kunnen doen, maar er ligt ook een stuk verantwoordelijkheid bij de ouders en jeugd zelf. We moeten er wel goed op letten want in onze regio wordt veel gecontroleerd en het gevolg kan zijn dat we als club (bar) onze vergunning (tijdelijk) kwijtraken, en dat willen we niet. Kortom, aandacht hiervoor is noodzakelijk.

Rest mij verder iedereen een prachtig weekend te wensen en wij zien elkaar of zaterdag of zondag op de club.

Michiel Ullers, voorzitter HV de Terriers