Voorstellen kandidaat bestuurslid Dik-Jan Jetses

Nieuws afbeelding 22-5 Onlangs heeft Dik-Jan Jetses zich gemeld op de oproep voor nieuwe bestuursleden dat hij interesse heeft voor een rol binnen het bestuur. We hebben een zeer prettige gesprek met Dik-Jan gehad en zijn erg blij dat hij wil toetreden tot het bestuur zodat we weer meer op volle kracht komen. Wij zullen Dik-Jan in de aankomende ALV voordragen voor een bestuursfunctie. Dik-Jan stelt zich hieronder voor.

Beste Leden,

Graag wil ik mij aan jullie voorstellen als kandidaats bestuurslid. Mijn naam is Dik-Jan Jetses, 56 jaar en ben woonachtig in Heiloo. Ik heb 3 - inmiddels uitwonende en studerende - kinderen waarvan er 2 hockeyen.

Zelf ben ik mijn hockey "carrière” begonnen bij de jeugd van Hermes in De Helder en heb deze voortgezet in respectievelijk Groningen, Rotterdam, Amsterdam, Huizen en Singapore. Bij Alkmaar heb ik 3 jaar het team van mijn oudste dochter gecoacht. Via mijn "buurvrouw” Sandra Groot kom ik de afgelopen 9 jaar met enige regelmaat op de club als toeschouwer. Ik wil meer maatschappelijk betrokken zijn en werd recent geattendeerd op een vacante bestuursfunctie bij de Terriërs.

Zoals bij veel (hockey)verenigingen zijn er ook bij Terriërs de komende jaren voldoende uitdagingen op het gebied van oa ledenbinding en behoud, duurzaamheid, (zaal)accommodatie en maatschappelijke ontwikkelingen. Met mijn achtergrond en interesses in strategie, businessplanning en commercie hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan deze mooie club en zou dan ook graag samen met het Bestuur en de Leden werken aan een gezonde toekomst(visie) van de vereniging.

Een dag meegedraaid achter de bar tijdens het afgelopen familietoernooi, heeft mij duidelijk gemaakt dat er een fantastische sfeer en saamhorigheid heerst op de club en dat is een prachtige fundament.

Ik hoop op uw support.

Hartelijke groet,