Hockey Tech. Zaken

Selectietrainingen MO14 t/m MO18 (seizoen 2024-2025)

Beste speelsters van de MO14 t/m MO18,

De selecties van MO14-2 en MO16-1 zijn inmiddels bekend. De lijsten zijn te vinden in LISA, na inloggen onder het kopje Club – Documenten.

De teamindelingen van de MO14 t/m MO18 breedte teams (niet-selectie teams) volgen in het weekend van 1 en 2 juni. De ABC-commissie is momenteel druk bezig om de indelingen van deze teams af te ronden.

Voor MO14-1 en MO18-1 vinden de selectietrainingen plaats in de week van 10 juni. De lijsten met speelsters die zijn uitgenodigd voor deze selectietrainingen zijn ook te vinden in LISA onder het kopje Club – Documenten. Deze speelsters worden ook persoonlijk uitgenodigd via de mail.

Neem voor vragen over de selecties contact op met HTZ: [email protected]. Voor vragen over de breedte teams, verwijzen we jullie naar de ABC-commissie: [email protected].

Veel plezier met de laatste trainingen en wedstrijden van het huidige seizoen!

Commissie HTZ en ABC-commissie