Arbritrage

Scheidsrechters cursus (Zaal)

2-7

Om voor het nieuwe zaalhockeyseizoen 2019-2020 voldoende scheidsrechters op de been te krijgen bieden we voorafgaand aan het zaalhockeyseizoen de mogelijkheid om deel te nemen aan een scheidsrechterscursus bij De Terriërs. Deze start in de eerste week van september en kan worden afgerond vóór de start van het zaalseizoen.

Zaalhockeywedstrijden worden gefloten door twee scheidsrechters. Elk team dient één eigen scheidsrechter voor de te spelen wedstrijden te leveren. Deze scheidsrechters dienen in het bezit te zijn van een KNHB scheidsrechterskaart .

Deze scheidsrechters moeten na afloop van de wedstrijden het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) invullen. DWF kan alleen worden ingevuld met het nummer dat op de scheidsrechterskaart is vermeld.

Als je meer informatie wilt of belangstelling hebt voor het behalen van een scheidsrechterskaart dan kan je je aanmelden bij Hans Fröberg van de scheidsrechters commissie via [email protected]

Houd daarnaast de website in de gaten waarop de start van de cursus zal worden aangekondigd!

de zaalhockeycommissie