HELP DE CLUB IN HET NIEUWE SEIZOEN ALS VRIJWILLIGER

De barindeling, het regelen van scheidsrechters, jeugdactiviteiten, etc. Het moet allemaal geregeld worden en dat doen vrijwilligers. Help je eigen club en meld je aan als vrijwilliger via [email protected]
We hebben hulp nodig bij veel commissies zoals bijvoorbeeld op dit moment bij de barcommissie (indelen bar bezetting, coördinatie) en scheidsrechterscommissie (regelen scheidsrechters, begeleiding, etc. )
Maar ook op andere gebieden kan je als vrijwilliger je inzetten voor de club, zoals jeugd, senioren, onderhoud, activiteiten (feesten), materiaal, commercieel (sponsoring) en nog veel meer. Kortom, er is voor iedereen wel wat te doen!
Meld je dus aan want we hebben iedereen nodig om de club draaiende te houden.
Want zonder vrijwilligers kan de bar niet open, worden er geen wedstrijden gespeeld, teams getraind, het terrein niet onderhouden, ledenadministratie bijgehouden, etc. . Net zoals hockey is een vereniging ook teamsport.
Kortom, meld je aan en help mee!