ALLEEN TAKE-AWAY EN GEEN 1.5 METER MEER

Vanaf zaterdag 25 september worden de landelijke coronaregels versoepeld. Deze regels gelden ook voor sportclubs. Wij volgen hierin de richtlijnen van de KNHB: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/artikel/coronavirus-van-invloed-op-hockeycompetitie

Echter, de invulling van de regels omtrent de coronapas, met name de handhaving, is nog wel een uitdaging voor ons als sportvereniging. Om die reden hebben wij als bestuur besloten om voorlopig de bestaande regels in stand te houden, zodat alle leden, teams en supporters gewoon welkom zijn op de club, alleen dus buiten op het terras/ balkon.

ALLEEN  HORECA TAKE-AWAY EN GEEN 1.5 METER MEER

·         Geen 1.5 meter afstand meer nodig op het gehele terrein

·         Horeca: Alleen take-away boven bij de bar => binnen bestellen, buiten opdrinken/ eten (terras/ balkon)

·         Kleedkamers en WC gewoon open (besprekingen op het veld of buiten)